קידום ממומן בפייסבוק < />

פירסום ממומן ופילוח שוק זהה לשל גוגל,אבל בפייסבוק.

בואו,תגללו.

בעוד גוגל הוא סוג של אלוהים, פייסבוק יכולה בשקט להיות הגיזס קרייסט של הרשתות החברתיות.ועם 2.7 ביליון משתמשים נכון לרבע השני של 2020 פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם.

פייסבוק הוקמה בשנת 2004 עם חזון לאפשר לאנשים להקים קהילות ,לשמור על קשר עם חברים קיימים, ולהכיר חדשים דרך תחומי עניין משותפים.מאז ועד היום פייסבוק עברה המון מתיחות פנים ושימרה קצב גדילה מסחרר של 32% בממוצע משנה לשנה.

 בעשור האחרון פייסבוק רכשה בסכומי עתק קרוב ל-90 חברות בעלות פיתוחים שונים בתחום הדיגיטל כשהמפורסמות והמשמעותיות ביותר עבורנו הן: 

  • ווטסאפ.
  • אינסטגרם.
 

סך כל המשתמשים בקביעות בשלושת הרשתות של פייסבוק יחד עומד על 3.14 ביליון, והוא כאמור ממשיך לגדול בעוד פייסבוק נכנסת חזק גם לתחום הווידאו בדומה ליוטיוב שגם מביא איתו עוד מקור לסרטוני פירסום,בנוסף פייסבוק משפרת ללא הרף גם את פלטפורמות המכירה שלה והשיקה ברבעון השלישי עיצוב חדש לחלוטין ומקצה רחב של שיפורים.

מתחילים לבנות קהילה:

לפני שניגע באופן הפרסום אופן הפילוח והשיטות השונות,חשוב להבין שפרסום באופן כללי משפיע בצורה הכי אפקטיבית כשמפעילים אותו בצורה רוחבית. מיד נסביר:

כבית עסק – המטרה הסופית שלכם היא להזרים תנועה ממקורות שונים לצורך ביצוע פעולות באתר הבית שלכם על ידי המבקרים.

על כן השיטה המתבקשת היא לייצר נוכחות בכל הפלטפורמות האפשריות שיכולות לסייע לכם,ובהמשך לשתף תכנים בצורה גורפת מאתר האם לכל הערוצים במקביל או כמו שתיארנו קודם:בצורה רוחבית,לחלופין ניתן גם לייצר מודעות מותאמות שיפנו לאתר האם או לדפי נחיתה ממוקדים.

 

סוגי הקידום בפייסבוק:

  • פירסום באנריים צדדיים – (מופיע רק במחשבים נייחים ולפטופים)
  • פרסום בניוזפיד – (מופיע בסמארטפונים ומחשבים)
  • פירסום באינסטגרם.(שלוחה ישירה של פייסבוק)
  • פירסום במרקטפלייס (שוק המכירות של פייסבוק)
  • פירסומות וידאו.(פרסום באופן זהה ליוטיוב)

 

למה קידום בפייסבוק אתם בוודאי שואלים?

מעבר לעובדה שקרוב לחצי עולם נמצא שם בקביעות, הקידום בפייסבוק הוא ידידותי לתפעול וזול משמעותית ובכך מתאים גם לעסקים קטנים ומאותגרי תקציב.
 
בזהה לגוגל, גם כאן פייסבוק מאפשרת לנו פילוח מדוייק לפרטי פרטים כדי להגיע לקהלים הרלוונטיים לנו בדיוק מירבי,וזאת יחד עם גישה בזמן אמת לנתוני הביצועים של הקמפיינים כדי לשפר וליעל בהתאם לצורך.
 
טיפ חשוב – מומלץ להשיק פירסומים דרך מערכת מנהל ההודעות של פייסבוק שמספקת לנו מבט עילי ומאפשרת בין היתר הצלבת נתונים מול קמפיינים אחרים ובכך ניתן לאמוד ביצועים באופן מדוייק יותר.
 

לסיכום.

פייסבוק לא הולכים לשום מקום בעתיד הנראה לעין.יישמו את אותה האסטרגיה בדיוק שנמצאת בעמוד פרסום ממומן בגוגל. ובדיוק כמו שמומלץ שם, תנו למקצוענים ליצור לכם שפה פירסומית אחידה בפייסבוק,וגם לרוחב כל המדיות החברתיות האחרות.

המדריך המלא להתנהלות עסקית בפייסבוק.

השקנו סדרת הדרכות מקיפה להתנהלות עסקית בפייסבוק ומומלץ להכנס ולעקוב

למעבר לדף הדרכות ראשי לחצו כאן>>>

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.