דפי נחיתה < />

הדרך אפקטיבית להזרים תנועה ולייצר לידים לעסק שלך.

בואו,נמריא.

מושגים בשיווק דיגיטלי

מה זה דף נחיתה ולמה הוא משמש?

דף נחיתה הוא דרך יעילה להגדיל את קהל הלקוחות שלכם.
תחשבו על כרטיס ביקור סופר ממוקד שגורם לכם להתעניין בעסק או במוצר ואתם מקליקים עליו,שם בדרך כלל תקבלו הצעה להורדות חינמיות של תכנים מעניינים או הנחות והטבות בתמורה להשארת הפרטים שלכם.התהליך נקרא המרה, ולדעת לבנות דפים ממירים זאת תורה שלמה שכל פרט בה קריטי.

דף נחיתה טוב הוא שער כניסה ללקוחות חדשים וניתן להפנות אליו בעזרת פירסום בכל פלטפורמת פירסום שתבחרו.
אפשר ורצוי לייצר גירסאות שונות של דפי נחיתה ולתת לכל שירות את דף הנחיתה שמתאים לו.
דפי נחיתה עוזרים לך לבנות יחסים עם לקוחות שמתעניינים בשירותים והמוצרים שלך וצריך לקחת בחשבון שקמפיין יעיל מלווה גם במערך שיווק דרך אימיילים,החל ממייל "תודה שהצטרפת-הנה ההטבה שלך"ומשם להצעות ותכנים מתמשכים שהמטרה שלהם היא לייצר אמון קירבה ובין היתר גם הנעה של המכותב לרכוש ולבצע פעולות לאורך זמן.

מצורף הסבר קצר שימחיש לכם את תהליך הבניה של דפי נחיתה, ואת כל מה שמעבר תגלו בפגישה איתנו. ולסיכום :
דף נחיתה טוב מייצר לך לקוחות חדשים ועוזר לך לשמור אותם לאורך זמן .

הצבת יעד ומטרה

כשחושבים על דף נחיתה אתם רוצים להשיג מטרה אחת בלבד וזאת תשפיע רבות על אופי העיצוב והפונקציונליות של הדף.אז בין אם זה הגדלת רשימת התפוצה או מכירה ישירה של קורס או מוצר ספיציפי.תכנון נכון הוא מפתח להצלחה.

כתיבה שיווקית

בעידן בו השוק רווי בפירסומות והבטחות,לייצר כותרת מנצחת שתעורר תשומת לב ועניין היא לא פחות מעבודת אמנות,קל וחומר זיקוק מדיוק של מילים שיספקו את המידע הנחוץ בצורה חד משמעית ויובילו את המבקרים לביצוע פעולות.

בניית הדף

בניית דף נחיתה איכותי לא אורכת המון זמן כשיש אסטרטגיה ברורה וחומר גלם מנצח.לרוב כדאי לייצר שני גירסאות עם כותרות ותמונות ראשיות מעט שונות כדי לבדוק איזה מהדפים ממיר יותר.המידע כמובן מדיד אז בקשו מאיש הפרסום שלכם לשתף אתכם.

פירסום ומינוף

שיהיה ברור,בנוסף למכירות,אחת המטרות הנשגבות ביותר בעולם השיווק הדיגטלי הם טיפוח רשימת תפוצה במייל לכן צריך לתעל את התנועה שהדפים מייצרים כדי לקיים שיחות מכירה או להתחיל לייצר סדרות מיילים עם מידע וקריאות לפעולה.

צרו קשר < />

Atarsite contact-us

בואו,תתקדמו.